Sunday, October 23, 2011

Entahlah

Aku bengang teramat sekali , aku materialistic, brand-conscious thats my problem. Aku tak pernah expect orang untuk belanja/bagi hadiah bila bila masa pun. Aku tak pernah harapkan duit orang, walaupun aku takde duit sekalipun aku tak pernah harap pada duit orang.

Motif nya disini , aku tak expect dia untuk belanja aku bila kitorang keluar. Tambah pula dia kata dia tengah takde duit, tapi lastweek boleh je dia pergi karaoke, jalan jalan semua bagai, malam malam lepak lagi. Ampang ke Shah Alam , kau agak je lah berapa duit minyak dia. Tapi aku sikit pun tak tegur, please lah bukan aku minta nak jumpa sampai sepuluh jam pun. Ni yang orang selalu salah faham dengan aku, little things yang buat aku tersentuh bagai. Aku tak expect dia spend sehari suntuk dengan aku, sepuluh minit pun aku dah berbunga dah.

Pastu suka bising credit habis, duit takde untuk reload. Yes memang aku pakai bil jadi aku tak rasa, tapi bukan aku tak berjimat? Aku tak call orang sesuka hati supaya aku boleh call kau.

Pastu siap boleh bagitaw aku "I kat 13 ni", pukul 1230 malam. Takkan tak boleh datang awal sikit jumpa aku. Aku duduk dengan mak, mesti lah ada curfew. Apa sengal sangat?

Janji macam macam. Duit lepak dengan kawan ada, duit lepak dengan aku je takde. Lepak mamak minum air kosong pun aku tak kesah lah, makan bayar sendiri pun aku takde masalah. Memang selama ni takde siapa yang bayar kan untuk aku , kecuali FA dulu. Itu pun dia yang beria gaduh nak bayar, kalau tak aku okay je bayar sendiri.

Eish geram lah geram !

No comments: