Wednesday, February 16, 2011

chipsmoreeee (sebut macam ni : chhibss-moo-rayy)

I seriously dont know why is this all happening to me , Ive been good but but people treat me like shit :(
Pergi mati lah kau buat aku nak nangis :'(
Masa kau nak pergi dulu beria je aku nangis air mata darah :'(
Beria je aku dengar kau nangis :'(
Chibs betul !
Memang macam bodoh lah kan aku melayan kau ?
Aku ada boyfriend pun aku still spend time dengan kau .
Sekali kau balik buat macam ini dengan aku .
Aku taw lah kalau ye pun kita baik balik macam pelik dan mustahil , tapi agak agak lah .
Takkan dengan dia kot ?
You gotta be kidding me!
I was your dumbest cheerleader .
I think I was always there for you ,
except those time when Im already in college .
But its not that I never tried .
Tolonglah , that dumbass over me ?
Serious kelakar. Kakak kau tau tak hal ni ?
You fool . Patutlah recently kau layan aku cam haram ,
sebab dumbass tu kan ?
HELLO ! I was perfect to you before ,
and HELLO I didnt change , not even a bit .
Urghhh tensi aku dengan kau ,
bukan kau tak boleh make up your mind nak pilih course apa ,
nak pakai baju apa pun tak taw .
Fuhh fuhhh , bernafas lah sheriza kamal !

Nak nangisssssssssssssss :'(

No comments: