Saturday, January 29, 2011

Apa yang menyeronokkan aku ? Farid Kamil ke .



Farid oh farid kenapa engkau kacak ? HAHA . Kenapa aku suka Farid Kamil ? Sebab dia real melayu man . Macho , gagah , berwawasan , dan dia brilliant . Aku bukan suka Farid Kamil sebab dia dah top dan kacak . Aku suka dia dari zaman dia muda mentah lagi . Zaman orang tak terfikir Farid Kamil ini boleh jadi hero malaya . Aku suka Farid Kamil dari zaman cerita Erra dan Yusry tu , Cinta Kolestrol . Iklan iklan pun banyak tapi orang tak perasan sangat . Farid Kamil ini talented . Paling suka dia berlakon filem Papadom . Kelakar .

Nwayy sebab utama post benda ini is because FK dah break dengan dD , bukan suka sangat sebab apa . Tapi dD itu terlalu muda and macam tak padan dengan Farid Kamil . And paling suka dan menyeronokkan bila tengok FK update blog dia . Ye lah dia kan busy , bukan senang nak tengok updates dia . Pihak media , sikit sikit highlight kan issue FK dan dD , boringgg . FK kan memang jenis tak suka kecoh hal peribadi dia .

Walaupun ramai je kutuk FK kat one of the entry yang ada dalam BeautifulNara , saya tetap akan sokong dan LIKE FK :)

Here is one of the ads yang ada Farid Kamil . Suka ads tu , tapi tak suka Siti .


No comments: