Monday, December 20, 2010

sedih sedih sedih

Betul betul letih tengok belog aku yang suram terlampau dengan post post yang beladi sedih . Tapi what to do , belog ni tempat aku luahkan perasaan , tanah tumpahnya tangis ku . 
Semalaman aku tengok Eiffel...I'm In Love . 
Esok takde class , so malam ni nak layan Apa Artinya Cinta ? 
Apa itu CINTA ? Ada apa dengan CINTA ? Apa hebatnya CINTA ?
Mak dah bebel , aku dah lama tak menulis . Macam mana nak jadi penulis , malas betul nak berlatih . 
English pun dah tonggang terbalik . Apa nak jadi . 
Bukan aku taknak sambung menulis . Ilham tak ada , mana aku boleh pura pura ada idea untuk menulis balik . Cerita yang aku tulis dulu tu pun entah mana . Tulis tangan pulak tu , Mahal doh . Letih tulis . Ingat nak buat part 2 cerita tu , tapi dah lupa sikit sikit details of the story . But nevermind , gonna start soon . Bila mood stabil . 



Macam sambungan Eiffel...I'm In Love . 

No comments: