Monday, December 20, 2010

pencinta malam

Aku sering menanti malam , aku sering merindukan malam , aku sering inginkan malam . Malam aku punya , aku tangisi pada malam , aku ketawa pada malam , aku ukir senyuman pada malam . 
Malam si peneman sepi . Tapi , dikala aku hilang kewarasan , aku benci akan malam . Aku tak mahukan malam lagi , seakan malam tiada bererti . 
Tapi , 
Aku sering cinta pada malam . 
Malam , aku ingin menangis lagi . Bukan seperti sekarang , mata tiada berair lagi . Kenapa ? 
Kerana malam tiada bersama . 
Malam , dimana kau ? Aku rindu kan malam , 
Malam yang dulu , malam yang sering menemani aku . 
Malam yang membiarkan aku menangis . 
Aku adalah manusia yang hampir hilang perasaan nya . 
Malam kenapa kau biarkan aku ? 
Aku rindukan kau , tolong jangan pekak kan telinga mu . 
Aku tahu kau tahu . 
Aku tahu kau dengar aku .
Aku tahu kau . 
Malam , aku tak mahu menangis sendirian . 
Malam , beri malam kepada aku semula . 
Malam yang dahulu <3 

No comments: