Monday, December 20, 2010

kahwin ? apa tu ?



Leesa , lepas I baca comment , terus post ni hahaa Gatal betul aku ni .
Nway insyaallah i datang yea baybayyy . 
Urm kaka leesa dah nak tunang . Aku bila lagi ? 
Gamps you sherry , kau tu muda sangat lagi . Cari duit tak pandai , masak kentang pun hangit ada hati nak kahwin :D 

Hurmmm , cerita pasal kahwin , kadang kadang aku terfikir , dengan sape aku nak kahwin . WAIT , dengan siapa lain cerita . Pokoknya ada tak orang yang nak kahwin dengan aku ? hurmm sekarang asyik gagal je dalam bercinta . Malas pun ada . 

Okayy wait , I sound like a 45years old bitch who sucks bigtime . Mak nenek aku ni , I still have a long way to go . Chill lah , dont gelopoh . Banyak lagi benda yang aku belum buat , banyak lagi calon yang belum aku jumpa , hehehe :D 

Hurm about semalam , nak kata sedih sangat sampai tak ada perasaan itu tak lah sangat . Sedih tetap sedih , lain lain rasa adalah seperti biasa ye rakan rakan . Entahlah , taktaw nak kata . Nak kata sayang sangat . Memang payah lah , sebab aku memang terkenal dengan sifat yang tak reti sayang sorang. Dah tu , mak aku selalu cakap , "sayangi lah semua orang" . Ate , what do you expect from me ? Tapi obviously aku lebih serious dengan dia . Tapi entah lah , aku pening , malas nak fikir . 

Mak kata " Cari je lah lain " Tapi seriously , dekat Unisel , tak ada yang memikat kalbu . Macam mana nak pikat kalau tengok luaran pun tak berapa nak lalu . Okayy this sounds jahat , aku memang tak elok mana . Tapi maksud aku , nak cari teman LELAKI , yang penting nya mestilah LELAKI kan . Tapi .... Payah lah nak cari lelaki . 

*Ate - Jadi/So . Dalam bahasa Perak :)  

Bersambung ... 

No comments: