Monday, August 9, 2010

Phobia



Tiba tiba perempuan tu muncul kembali , kali ini bersangkut paut dengan orang lain pula . Walaupun hanya kawan baru dan biasa , aku tetap tak dapat nak menenangkan hati . Aku tak dapat stop dari fikir negative side of it , bcs I know her very well . Aku taktaw sama ada aku je yang perasan ataupun memang nature dia . Setiap orang yang pada asalnya bersangkut dengan aku pasti end up dengan dia . Im not blaming fate or try to deny it . Tapi its impossible kalau fate sebab it happens all the time . And I hate keadaan ini very much . Aku cuba berkawan dengan dia dan buangkan dendam kesumat itu , tapi terlalu pedih . I lost him him him him , friends dan ramai lagi . Why does she have to be so mean to me ? Tell me why ? What have I done ?


Tiap kali teringat perempuan ini pasti teringat him him . Tiap kali tu rasa nak nangis . And I cant help it , walaupun things dah almost 2years now .

No comments: