Wednesday, July 14, 2010

Menangis dan terus menangis



Sekali lagi aku terlibat dalam gejala yang aku tak patut libatkan diri aku . Aku jatuh dan payah nak bangun , and aku baru waste my lunch time crying over someone . Haritu kawan aku down , sekarang turn aku pulak .
I felt like a total idiot ! What should I do ? Aku nak avoid tapi the feelings is strong pulak . Please please please dont hurt me . Aku rela menjadi unknown daripada dilukai lagi , sebab sesungguhnya aku sangat lemah . Aku lemah dan letih dengan tangisan dan sakit hati iri hati .

YA ALLAH , berikan aku kekuatan untuk harungi hari hari mendatang . Berikan aku kekuatan untuk terus berdiri teguh tanpa perlu menangis . Sekiranya berpasangan hanya akan melukakan ku , membuatkan aku menitiskan air mata, aku rela bersendirian dikelilingi sahabat dan keluarga. Kentalkan hati aku ini .

AMIN .

No comments: