Tuesday, July 13, 2010

Kawan oh kawan



Kalau kau baca, okayy lah , kalau tak, tak apa . Bila kau free kau baca . Yang penting kita masih kawan.

Satu perkara yang aku dislike dalam persahabatan antara lelaki dan perempuan ialah aku takut akan kemunculan orang ketiga. Aku tidak pernah suka jadi yang terbiar atau tertinggal. Aku takut sangat bila persahabatan aku tergugat. Aku takut nanti kau dah tak ada masa untuk kami. Kami tak kenal siapa dia, cuma kau yang tau . Aku tak nak dia akan jadi punca kepada pembatasan masa lepak kita, menjadi "GREAT WALL of CHINA" antara kita semua. Aku takut .

Maafkan aku kerana ketakutan aku itu . Aku tak pernah mampu untuk buang ketakutan itu , kerana ianya tinggal dalam diriku. How I wish I could change things, if I could, I would change myself. Tapi ianya bukan dibawah kekuasaan aku.

MAAFKAN AKU

No comments: