Wednesday, April 20, 2011

Meh aku luah bebetul

Okayyy I always have something to said , but I hold back because it might hurt others . But now aku tak care dah . Tengok kau , bahasa melayu dah aku .

Aku memang rimas bila tengok lelaki memujuk perempuan untuk cium lah peluk lah love bite lah tidor lah sex lah bagai . HELLO ! Kita Malaysian okayy , Islam lagi tu . Walaupun aku ni jahil agama , tapi alhamdulillah belum ke situ aku ni .

Agak agak lah , umur , perangai d.o.b , p.o.b semua tak tahu . Biodata takde , kau agak boleh ke cinta macam tu ? Ada hati cakap " Iloveyou " dengan aku . Not that Im very choosy or being so picky , but you barely know me , so how can you love me ? Aku memang tak percaya dengan myth cinta yang berbagai . Memang betul pun kan " Tak kenal maka tak cinta " . So dari mana datang LOVE kau pada orang tak kenal ? Tolong lah , kucing tepi jalan rumah kau yg kau jumpa hari hari pun belum tentu kau boleh suka . Ni kan aku yang kau tengok over social web .

Takyah lah weh . Youre nt my game , im nt your style . Setakat budak budak yang ala ala baru nak up cam you ni aku dah lama ratah masa aku layan zaman mamat "Band" . Bukan nak action , tapi just name it . Zaman apa yang aku tak join ? Aku makan garam terlebih banyak dari kau .

And tolong jangan pakai pick up line yang lame gila as if you got it from the net or twitter . Serious lah , you dare to come and ask me how many ex-es do I have . So aku masak sangat dah . Pakai lah ayat lain . Takyah nak cakap " I just knew it . from the moment .... " Blahh basi okayy basi .

Kalau aku termakan dengan kata kata kau is because Im dumb . You think Im gonna trust yr words ah ? Kenal pun tak .

Eish geram lah aku !

Paling penting aku rindu dia yang bajet aku jealous benor . Get a life . Rindu kejap je , esok lusa okayy lah . Ok to be honest sikit ah jealous . Kau dumb ke apa ? Aku pompuan kot . Tapi dah lah biar lah kau rot dengan girlfriend kau . Okayy bye , goodluck kepada semua yang nak final . Semoga dapat sambung semester seterusnya dengan sukses !

No comments: