Friday, December 3, 2010

Tertipu , menipu ditipu .

Hari ini dalam sejarah . Setelah beberapa bulan aku menidakkan , akhirnya aku akur dan mengakui nya . Pada diri sendiri . Sebenarnya memang hobi aku untuk menidakkan sesuatu yang ya dan nyata . Memang betul kata orang , semakin kita kata tidak , sebenarnya semakin betul sesuatu pernyataan itu . Aku tidak menyesal , kerana memang aku tak akan buat apa pun . Aku sedih dengan realiti . Realiti itu jahat sekali , ternyata . Aku menangis kerana realiti . Realiti yang buruk .

Im sucks at handling things like this . I think I wont be thinking about something like this anymore . I made myself clear . I was fully prepared for this before he left , but not until he convinced me . Not until I trust him, not until everything seems right and I feel special . Macam lagu Rihanna - Only Girl . Tapi itu whats she wished would be , but for me its the opposite . I dont want any of this . I didnt ask much . Just him , but why we just couldnt figure things out . It is too late to do anything now . Bagaikan barah di peringkat akhir .

i dont know what to say , blogging is the only way to release my anger and sadness . But I ran out of words now . Im too sad more than anything . Aku cuma nak bantal busuk aku yang tertinggal kat shah alam , dan bilik aku yang kat ipoh . Aku cuma suka kan benda benda lama yang sayangkan aku . Obviously aku tak okayyy . aku takk okayy . Honestly memang aku kuat cemburu , sangat cemburu . Walaupun litttle little things . Tapi nak buat macam mana . Aku sangat sayang kan dia .

Yang dia pun ego sangat . Entah lah , aku taktahu macam mana nak cakap . Aku dah agak . Tindakan jumpa dia is a real bad idea . Mucho bad . Aku simpati dengan diri sendiri sebab terlalu takutkan realiti , sedangkan realiti yang perlu takutkan aku . Aku berdosa , kerana menipu diri sendiri . Walaupun mak kata " Bagus juga kalau kamu tidak bersama dia . " . Ini kerana latar belakang nya serta pembawakan keluarganya . Tapi dia lain . Aku tahu mak cuma tak mahu aku terus bersedih . Mak mahu aku terus berfikiran positif dan menganggap ini sebagai satu perkara negatif dan aku tidak akan rugi malah lebih beruntung jika antara kami tidak dapat dipulihkan .

Again , i dont know . I  not as cheerful as I am . I want him more , I want him like Bella wants Edward .  Dah lah , aku cakap banyak pun bukan dapat apa . Nak kena lega , tak jugak . Lagi meraung ada lah . I dont remember when was the last time that I cried badly macam ni , Even worst rasanya . Oh now dah ingat . The day he went away . Not away from my life . Not just yet , away from this place . I feel so cold and alone . Ipoh is now Forks . So cold and wet . I heard it rains like everyday. It means that Ipoh is blessed . But me getting wet of my own tears , its not blessing. Masih lagi rasa mahu menangis . Ditambah dengan lutut ang perit berjalan . Hampir lemah longlai sewaktu dikhabarkan bahawa ada seorang lagi bersama . Seakan terkejut . Terlalu tidak dapat menerima . " US" ? Awesome .

Sheriza ,


Tolong kumpulkan semua semangatmu . Tolonglah jangan macam ni . Tolong jangan menangis , letih lah macam ni .Tak cool lah nangis nangis ni . Big girls dont cry .


:'(


Akan tetapi , hati tidak merasa sakit . Cuma lutut sakit . So many things nak tell you , you taktaw how much I want to talk to you , berapa banyak cerita I nak cerita . Berapa banyak jokes I nak bagitaw , berapa banyak tears I nak spill to you . Maybe you didnt miss me that much . Maybe you dont even love me that much . Maybe everything you said before is just shit . Maybe those words you gave to keep me holding on is just a daily thing you did . 


Okayy , mata kanan sudah bengkak . Baik , operasi membengkakkan mata kiri bermula ! Hurm apa saja aku buat ini . Is this karma ? Hukuman aku sebab dah banyak lukakan hati lelaki yang pernah kena luka dengan aku . Ye ye je . Gaya banyak sangat lah exboyfriend aku tu . 


Walau macam mana aku terang pada rakan , dorang akan cakap " Ye aku faham " . Bukan aku marah or tak appreciate semua tu . Tapi ye lah apa pun dorang dapat buat . Dorang pun pasti buntu . Dorang cuma nak tolong . Tapi aku yang main peranan penting . Aku kena tolong diri sendiri dulu . Tapi aku masih terumbang ambing T_T







No comments: