Thursday, December 2, 2010

New sim :)


Heyyy guyss :) 
I just got new simcard from my dad . I have one already , tapi disebabkan aku terlalu tak rajin call bapak aku kerana pakai prepaid , bapak aku bagi aku simcard baru . Line bawah dia , untuk selalu call dia :D 

Hee hee , sangat seronok sebab aku tak payah nak topup lagi dah , walaupun memang selama ini tak de lah aku pergi kedai dan topup. Aku "ask-a-topup" je :D 

Jadi lepas ni aku dapat call bapak aku dan mak dengan kerap . *walaupun sebenarnya mak duduk serumah 
-.-' * 

Tapi tidak mengapa , boleh je :) 

Nwayy , aku sudah selamat sampai hometown aku . Alhamdulillah . Im looking forward to see my girlfriends <3 
Hope that I wont di fong fei kei by Ah bui , joey they all . 

Weee , Nway shah alam , tunggu i okayy . Isnin i balik :) 

Much love <3 


No comments: