Tuesday, November 30, 2010

Dua Alam



Cerita Dua Alam , Dari label TERSOHOR , Dr Rozmey dah ada dekat panggung .
Ada orang dah tengok ke ? Penuh tak panggung ? Rasa macam gila curios je . Nak sangat tahu cerita dia pasal apa , I mean obviously pasal dua alam , transversion . Tengok trailer dia pun taw , sebab dia ada cakap . Tapi the thing is , aku teringin nak tahu jalan cerita dia yang selanjutnya . Tapi ternyata aku tak sanggup nak buang duit tengok wayang kalau cerita tak best .

Mak aku pernah berkata , tengok wayang kalau cerita best je okayy ? Tapi kalau aku tak tengok sape nak tengok ? Haritu aku baca blog SiapaItuSharel . HAHA review dia , orang yang tak pernah tengok ternyata lagi syiok dari aku bayar Rm 11 tengok . Jap berapa ek harga tiket cerita ni ?
Kira harga blockbuster lah macam harga tiket Harry Potter ? Macam tu ke ? Sebab Dr Rozmey kan al-maklum lah , katanya citer ni bakal cecah berapa angka tah yang dia sangka kan tu . Jadi harga tiket mesti mahal kan . HAHA

Tapi lepas tengok trailer dia ni , aku yakin yang aku takmaw pergi tengok kat panggung ,  sebab macam lagi berapa hari mesti akan tunjuk kat televisyen . Entah entah , beberapi sebelum New-Year dah tayang dah kat tv3 . Baik tak payah tengok dulu kan . Kalau nak ikutkan , semua wayang melayu macam tu . Baru je tayang kat panggung , lepas dua tiga bulan dah keluar kat tv. Buat ralat pergi tengok je . Unlike cerita mat salleh , anak milennium dah bercucu baru nak tayang kat tv .

Dr. Rozmey , jangan lah tak jual cerita Dua Alam ni kat tv eh . Biarlah tayang kat tv cepat sikit taw . Tak sabar i nak tengok cerita yang sangat ber-kontrobersi tinggi ni hee hee .


No comments: