Thursday, July 8, 2010

Shah Alam Im in Love



Title post kali ini dipetik daripada wayang Indonesia berjudul " Eiffel Im in Love" . Aku kan memang seorang yang dramatis dan suka berpura dramatis.

Pokoknya disini aku bukan lah nak sangat tulis pasal ni , tapi seperti selalu aku dah tiada tempat untuk meluahkan perasaan.

Seperti yang selalu aku cuba lakukan , avoid benda yang boleh distract aku and goyahkan emosi aku yang jarang sekali stabil . Aku tahu aku cuma jadi orang bodoh dengan mengelakkan diri daripada menghadapi masalah dan bukan menyelesaikan nya .

Tapi aku baru sahaja jatuh, jatuh yang aku payah untuk bangun kalau aku tersungkur. Macam budak kecik nangis bila eskem dorang jatuh T_T

Aku jatuh untuk dua orang best buddies, tapi setelah melakukan check list * dah macam nak check barang untuk balik raya pulak *. (kenapa lah aku macam badut sangat ni ye?)
Okay setelah melakukan check list, yang A memang tak sesuai dengan gaya hidup aku .
*dah macam nak beli apa pulak =.=' *
Okayy whatever, erm bukan tak sesuai sebab apa , Its just im so sick of lelaki macam dia . So not my type now . HAHA *berlagak lagak ye sherry*
Erm aku nak cari lelaki baik , macam dia B) Boleh tak ? Siapa ? X lah :D

Erm , okayy another one ni pulak macam -.- Okayy terlalu early untuk judge him , dia macam nice . Tapi entah , macam dia like like orang lain . So whatever .

Jealous ? Well aku ni perempuan juga . Jadi ada lah a little , and aku menjadi sarcastic each time aku naik jealous .

Normal kan . But whatever it is , SHAH ALAM , IM IN LOVE .

NO cheers dah eh . Barbarican now !

*music background : ketulusan hati - anuar zain *

No comments: