Wednesday, May 19, 2010

Okayy melenting



Okayy obviously boyfriend aku memang bukan bukan bukan macamorang lain punya, And memang I intend to change it pun . I know it may make me look horrible . But whatever, aku yang sakit hati hidup hari hari so sukahati lah . I just cant live in a lie and mercy . Sometimes its good to be extra mean . Because obviously dia dah "pandu"aku gila . And and aku memang dah tak boleh nak terus kan relationship yang makin hari aku teruskan makin memahitkan my candy . Perghhh.

But its for real, kalau orang taktaw orang memang ingat aku yang kejam , but like I said earlier AKU TAK KESAH . Please angan blame me sebab aku flirt dengan orang lain . Aku bukan nak buruk kan dia but honeyyy its O-B-V-I-O-U-S. sPELL IT . cALL ME MEAN AND HEARTLESS, APA lu nak .

I am so depressed. Please gimme back my mood.

No comments: